Søk i denne bloggen

fredag 24. oktober 2014

Kjoleinstituttet, 14.oktober og 15. oktober


Tirsdag 14. Oktober
I dag var den første dagen av min kjole! Det var deilig å få komme tilbake, men det var trist at vi ikke kunne ha akkurat den samme gruppa som vi hadde før! Men det har kommet nye folk og jeg gleder meg til å bli kjent med dem!
Kvelden startet med at vi fikk se filmen som ble tatt fra det forrige kurset. Det var morsomt men samtidig flaut å se seg selv på bildene. Haha...
Senere på kvelden dreiv vi og sydde litt på små trekantformede "stoffer" for å bare komme litt igang. Vi fikk også servert en god og deilig middag midt i kurset.
Jeg gleder meg til neste kurs med både syinga og middagen!
Gunes




 Dagens blogg-fotograf: Sangami

Onsdag  15 Oktober
I dag vær det første kurs dag. Vi ble først introdusert for hva vi skulle rundt året.  Etter det lærte  vi sy basics, fikk prøve selv og sy noen sømmer. Også spite vi veldig god mat (Kylling med ris og grønnsaksuppe). Det siste vi gjorde var og sy ferdig og lære ferdig det grunnleggende.
Belicia



 Dagens blogg-fotograf: Manka

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar