Søk i denne bloggen

søndag 25. august 2013

Min kjole – min stemme, torsdag 6. juni 2013


Bloggforfatter:
Fotografer:

Vi starta dagen med en film og den handla om Fredrikke Marie. Etter det viste Eline oss hvordan man sydde på en glidelås.  Mange forstod det, utenom meg da.
Så startet noen å sy mens andre skrev (spørsmål om hva kjolen symboliserer). Eline kom med en ide at vi skulle lese opp det vi skrev til visningen. 
Mange hadde kommet langt og de fleste prøvde på kjolene.
Vi tulla også, det gjør vi vist alltid :p. Jeg starta å sy men jeg måtte vist sy om igjen fordi jeg gjorde det feil :c, men jeg fikk prøve kjolen, det er jo bra.

Etter vi hadde sydd hadde vi en pause, da koste vi oss og spiste. Vi hadde også en photo-shoot. Men så måtte vi starte og arbeide igjen. Og da ble det mange gode resultater. Til sist leste vi opp svarene våres på et ark vi fikk av Eline Medbøe og ga en god sommer til alle sammen.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar