Søk i denne bloggen

mandag 30. april 2012

Fotograf Geir på besøk

Min gode venn og eksellente fotograf Geir Dokken har vært innom og fotografert for meg. Vi har samarbeidet flere ganger tidligere og nå tok han bilder for prosjektet Minneteppet. Han har tidligere fotografert alle lappene som er samlet i boka om Minneteppet (kan bestilles, se hjemmesiden www.minneteppe.no).
Noen nye lapper ble fotografert denne gangen.
Vi har også planer om et nytt samarbeidsprosjekt men det har ennå ikke tatt form. Fortsettelse følger...
For en travel småbarnsmamma er det lurt å ha flinke venner man kan samarbeide med. Fint å kunne kombinere jobb og sosialisering. Geir og jeg er veldig flinke til å skravle mens vi jobber og vips var vi oppdaterte på hva som har skjedd i hverandres liv det siste året.

Her er bilder av de siste lappene som Geir fotograferte. Jeg skal legge de ut i arkivet på www.minneteppe.no med tekster fra de som har laget de. Nå tror jeg det snart er 130 lapper i Minneteppet.

Noen resultater:






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar