Søk i denne bloggen

fredag 8. november 2013

Åpent verksted, torsdag 11.oktober.

Jeg hadde en veldig hyggelig kveld på verkstedet på torsdag. Familen Micaelsen var der og fikk hjelp til små og store syprosjekter. Vi kom ganske langt på en kveld. Vi gjenskapte mønsteret på noen av frk. Micaelsens yndlingsplagg og resultatet ble en kjempekul thights og et fint sirkelskjørt! Mor Micaelsen hadde 100 prosjekter men ble nesten ferdig med en fløyelstrukket pose og fikk satt strikk i et skjørt. Hun mener dette var en super familie-aktivitet hun kunne anbefale til alle:)
Veldig hyggelig å få folk inn i mitt lille verksted på Årvoll Gård. Håper jeg får mange flere slike kvelder! 




 
Jeg har flere kvelder med åpent verksted før jul.
Meld deg på og si ifra hva du ønsker hjelp til å lage. 

Pris pr. kveld: kr. 450,-, inkluderer bruk av utstyr og fri bruk av tilgjengelige materialer.

Åpent verksted høst/vinter 2013, 
torsdager kl. 17:30 – 20:30
21. 11 / 28.11 / 12.12

Meld deg på de datoene som passer i forkant på mail: elinemt@yahoo.no eller mob: 902 02 547, bindende påmelding.

For mer informasjon om meg kan du se hjemmesiden: www.elinem.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar