Søk i denne bloggen

onsdag 23. oktober 2013

Utstilling på Årvoll Gård, Fjøset.

Nå har jeg hengt opp en utstilling på Årvoll Gård i Fjøset.

Utstillingen henger ut uka.


Jeg var så heldig å ha fint besøk på verkstedet for en stund tilbake. Barna fra avdeling Jupiter i Kilden barnehage var innom og tegnet skumle tegninger av monster og spøkelser.
Vi snakket om fjøsnisser og nissestreker. Og barna tegnet fantastiske tegninger på sorte ark.
Nå har jeg vært så heldig å få henge de opp på gården så alle kan se. Det passer veldig bra i disse Haloween-tider. Så stikk innom hvis du vil bli skremt.



I tillegg til barnas tegninger har jeg montert noen egne arbeider. Jeg har begynt å lage tekstile bilder av gamle skuffer og vinduer. 2 av skuffe-bildene har jeg montert på Fjøset. 




Har også hengt opp bilder av Hr. Hekle. Fra en utstilling jeg hadde på Hå gamle presetegård i 2009. Fotograf er Geir Dokken.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar