Søk i denne bloggen

torsdag 25. april 2013

Min kjole – min stemme, torsdag 25. april 2013


 
Bloggforfatter: Esma Elyamani

Fotograf: Divia og Ephrasie

 
I dag har det vært en flott og morsom dag men vi har jobbet veldig mye, faktisk for første gang. 

Absolutt alle har jobbet nede på gulvet, så gulvet er fult av stoff så viss du har lyst til å gå en tur er det bare å glemme den planen får det får du ikke plass til. 

Vi har hatt det morsomt samtidig der vi både sang og danset innimellom. Det som er så bra med denne klubben er at alle er i bra humør og det er det som gjør det så koselig å være her. 

Men når vi snakker om lærerne har de vert til stor hjelp, og det er faktisk veldig bra for det gjør det mye enklere å sy en kjole. Og for å ikke gjøre feil da :P. 


I dag har det kommet en ny jente som heter Sara, og hun ser faktisk velig snill ut og full av fantasi så jeg håper vi alle får det fint sammen.



En av grunnene til at jeg liker denne gruppa er at det er så bra sørvis, hvis vi har lyst på for eksempel syltetøy er det bare å vente en uke også er det her. Så hvis du vil til en restaurant er det bare å komme her. 

Så jeg håper at alt dette skal forsete og ikke ta slutt. For her er det bra<3 <3 <3….




MVH: Dagens bloggforfatter Esma :D.     





1 kommentar: