Søk i denne bloggen

mandag 2. april 2012

Endelig en dag på atelieret!

I dag hadde jeg besøk av journalist og fotograf fra VG Søndag. De skal lage en tema utgave om selvmord og vil skrive om Minneteppet, et prosjekt jeg har jobbet med de siste årene.  Under er et bilde fra utstillingen på Akershus Kunstsenter i 2011.



Atelieret er skikkelig rotete nå. Det er fullt av kasser og poser med brukte tekstiler og påbegynte prosjekter. Fikk startet opprydding og sortering og det var inspirerende. Har så mye fint jeg gleder meg til å lage noe av. Tok noen nærbilder av rotet.
Jeg er også i ferd med å utvikle et opplegg for barn og unge som går på å sy om gamle tekstiler til fine blomster man kan gi til en som betyr mye i livet sitt. Da kommer alle tekstilene jeg har samlet godt med.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar